تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:Habiib Mohebian - Ghadeer khom,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ),آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ), اهنگ جدید و بسیار زیبا حبیب,اهنگ یا علی حبیب,البوم جدید حبیب,یا علی حبیب,حبیب,یا علی,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ),آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ), اهنگ جدید و بسیار زیبا حبیب,اهنگ یا علی حبیب,البوم جدید حبیب,یا علی حبیب,حبیب,یا علی,,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ),آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ), اهنگ جدید و بسیار زیبا حبیب,اهنگ یا علی حبیب,البوم جدید حبیب,یا علی حبیب,حبیب,یا علی,,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ),آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ), اهنگ جدید و بسیار زیبا حبیب,اهنگ یا علی حبیب,البوم جدید حبیب,یا علی حبیب,حبیب,یا علی,,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ),آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ), اهنگ جدید و بسیار زیبا حبیب,اهنگ یا علی حبیب,البوم جدید حبیب,یا علی حبیب,حبیب,یا علی,,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ),آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ), اهنگ جدید و بسیار زیبا حبیب,اهنگ یا علی حبیب,البوم جدید حبیب,یا علی حبیب,حبیب,یا علی,,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,Habiib Mohebian - Ghadeer khom,آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ),آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ), اهنگ جدید و بسیار زیبا حبیب,اهنگ یا علی حبیب,البوم جدید حبیب,یا علی حبیب,حبیب,یا علی,,, :: 23:27 :: نويسنده : فرهان

آهنگ جدید و بسیار زیبای حبیب به نام غدیرخم ( یا علی ) با سه کیفیت | Exclusive |

| این اثر دومین آهنگ حبیب در ایران میباشد که تا به حال پخش نگردیده بود |

دانلود در ادامه ی مطلب....

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صدای زنگ تلفن - دخترک گوشی رو بر میداره
- سلام . کیه؟
- سلام دختر خوشگلم منم بابایی! مامانی خونه است؟ گوشی رو بده بهش!
- نمیشه!
- چرا؟
- چون با عمو حسن رفتن تو اطاق خواب طبقه بالا در رو هم رو خودشون بستن!
...
سکوت
...
- بابایی ما که عمو حسن نداریم!
- چرا داریم. الآن پهلو مامانه.
- ببین عزیزم. اینکاری که میگم بکن. برو بزن به در و بگو بابا اومده خونه!
- چشم بابا!
...
...
چند دقیقه بعد
...
- بابا جون گفتم.
- خوب چی شد؟
- هیچی. همینکه گفتم یهو صدای جیغ مامانم اومد بعد با عجله از اطاق اومد بیرون همینطور که از پله ها میدوید هول شد پاش سر خورد با کله اومد پایین. نمیدونم چرا تکون نمیخوره دیگه؟
- خوب عمو حسن چی؟
- عمو حسن از پنجره پرید توی استخر. ولی پریروز آب استخر رو خودت خالی کرده بودی یک صدای بامزه ای داد نگو! هنوز همونتو خوابیده!
- استخر؟ کدوم استخر؟ ببینم شماره 9999999 نیست؟
- نه!
- ببخشین مثل اینکه اشتباه گرفتم!!!!!    
 

tak20.loxblog.com تک 20

آنتونی گورملیز(Antony Gormley’s) هنرمند بریتانیایی دست به ابتکار جالبی زده و با استفاده از ۲۵ تن خاک رس لشکری متشکل از بیش از ۴۰ هزار پیکره کوچک سفالی ساخته و در محوطه کالج سنت هلن، در شهر سنت هلن انگلستان قرارداده. طراحی این پیکره‌ها به گونه ای است که گویا با چشم‌های نافذی که دارند به شما می‌نگرند. ساخت این پیکره‌ها ۱۵ سال زمان برده و برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ در شهر محل ساخت این پیکره‌ها ، سنت هلن، در معرض نمایش گذاشته شده اند. تمامی‌این پیکره‌ها با دست ساخته شده و تحت دمای بالا در کوره پخته شده اند. چشم‌های این لشکر سفالی دل بسیاری از بینندگان را برده است، بسیاری از بینندگان در مواجهه با این مجموعه ساعت‌ها محو تماشا می‌شوند.

TerracottaFigures6 thumb لشکر پیکره های سفالی به شما می نگرند

 

 


 

بقیه در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

 همیشه با نگاه کردن به یک سد،بالا رفتن از آن را غیر ممکن فرض میکنیم اما این فرضیه تنها توسط تعدادی بز از بین رفته است و میتوان گفت که هیچ چیز غیر ممکن نیست.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، به تازگی عکس هایی از سد "دیگا دل سینگینو" منتشر شده است که در آن تعدادی بزکوهی مشغول بالا رفتن از دیواره سد هستند. این عکس ها موجب تعجب بسیاری از بازدید کنندگان شده و انتشار آن پای توریست های زیادی را برای دیدن سد و بزهای آن به این منطقه باز کرده است.
 

                                                                                                     

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

هم اکنون قصد داریم تا حدود 100 اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد.

 

بقیه در ادامه ی مطلب

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...


 

در سال های اخیر یكی از مشكلات مهم كاربران اینترنت انتشار اطلاعات در سایت های متعلق به شركت های ریز و درشت اینترنتی و سپس افشای این اطلاعات توسط آنها به علل مختلف بوده كه مشكلات زیادی را برای كاربران ایجاد كرده است.
با توجه به ضرورت استفاده از اینترنت برای دسترسی به خدمات مختلف اعم از رفع نیازهای شخصی و كاری، كاربران چاره ای ندارند جز اینكه اطلاعات خود را در برخی از این سایت ها وارد كنند تا بتوانند از خدماتی همچون بانكداری و تجارت الكترونیك، خرید الكترونیك و انجام امور روزمره عمومی بهره ببرند.
اما گاهی مدیران این سایت ها با كاربران صادق نیستند و اطلاعات مشتریان خود را برای كسب سود در اختیار اشخاص و گروه های ثالث می گذارند و گاهی نیز هكرها به این سایت ها هجوم آورده و با سوءاستفاده از ضعف های امنیتی آنها اطلاعات اشخاص را سرقت می كنند.
موسسه Consumer Reports در مورد نحوه حفاظت كاربران از اطلاعات خود در فضای مجازی تحقیقات جالبی را انجام داده است. بر این اساس، كاربران با رعایت دستورالعمل ها و نكاتی ساده می توانند از خود در برابر هكرها و كلاهبرداران اینترنتی حفاظت كنند.
 

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

پزشکان عادت ناپسندی دارند: وقتی نکته مشکلی را با آنان در میان می گذارید، به شما می گویند «نمی دانم». بیشترین تحقیق علمی و پزشکی روی عناوینی صورت می گیرد که به نظر می رسد به حل مشکلات روزانه کلینیک ها کمک می کنند. این که چرا مردم به هنگام فکر کردن به بالا نگاه می کنند، ظاهرا امری حیاتی و مهم نیست.

اما جالب است که برخی از روان شناسان جدی، این نکته را مهم دانسته و برای آن پاسخی یافته اند. جالب تر آن که برای این نظریه خود کاربردی بسیار علمی نیز یافته اند. این روان شناسان به زبان شناسان اعصاب مشهورند.

زبان شناسان اعصاب معتقدند بسیاری از مشکلات ما در کنش متقابل انسانی، از شنوندگانی ناشی می شود که چارچوب داوری و ملاک و معیار کسانی را که با آنان حرف می زنند، درک نمی کنند. زبان شناسان اعصاب متوجه شده اند که بیشتر مردم دلشان می خواهد زندگی را عمدتا از درون تنها یک حس مسلط – معمولا بینایی، شنوایی یا لامسه – ببینند. در مورد سوی گیری های حسی هر فرد، سر نخ های بسیاری وجود دارد. آشکارترین این سر نخ ها واژه هایی است که هرکس برای بیان افکار یا احساسات خود انتخاب می کند. دو نفر با سوی گیری های حسی متفاوت برای بیان یک منظور ممکن است از فعل ها، صفت ها و قیدهای کاملا متفاوت بهره بگیرند. مثلا فردی که سوی گیری شنوایی دارد، ممکن است بگوید: «حرف هایتان را می شنوم، اما از آهنگ صدایتان خوشم نمی آید.» فردی که سوی گیری بینایی دارد ممکن است بگوید: «منظورتان را می فهمم، اما فکر می کنم موضع گیری شما مثل روز روشن است.» فردی که حس مسلط او لامسه است ممکن است بگوید: «نسبت به آنچه می گویید احساس خوشی دارم اما انگار کلمه های شما با موضع گیری واقعی شما ارتباط چندانی ندارد.»

روان شناسانی که آموزش زبان شناسی اعصاب دیده اند، دریافته اند که در صورت تعیین و تشخیص حس مسلط مراجعان خود (که به سیستم بازنمایی بیمار می گویند)، خیلی بهتر می توانند آنان را یاری کنند. در این جا هر سه عبارت فوق یک معنی دارند: «شما را درک می کنم اما کلمه های شما احساساتتان را لو می دهند.» زبان شناسان اعصاب کلمه های منتخب خود را مطابق با سیستم بازنمایی بیمارشان انتخاب می کنند. آنان دریافته اند که جلب اعتماد بیمار و خلق رابطه ای کلامی بین روان شناسان و بیمار، موفقیتی شایان توجه است. هر احساسی که از جنبه ی تصویری قابل بیان باشد، از جنبه ی شنوایی و لامسه نیز قابل بیان است. بنابراین به جای آن که بیماران به نزد روان شناسان بروند، روان شناسان نزد آنان می روند. این مطلب به حذف زبان، به عنوان مانعی در برقراری ارتباط، کمک می کند.

بیشتر مردم هنگام جستجوی پاسخ پرسشی که از آنان شده است، از یکی از این سه حس مسلط استفاده می کنند. اگر از سه نفر بپرسید شماره تلفن منزل آنها به هنگام دوازده سالگی شان چند بوده است، ای بسا از سه حس مسلط بینایی، شنوایی و بساوایی خود استفاده کنند. یکی سعی می کند شماره تلفن را در ذهن خود تصور کند، دیگری سعی می کند صدای رقم ها را به هنگام شماره گرفتن به یاد بیاورد، و سومی سعی می کند به حس لامسه ی خود به هنگام شماره گیری مراجعه کند. دقت کنید که هر سه نفر سعی دارند تصویر، صدا و احساسی مربوط به گذشته را به خاطر بیاورند. با این همه، گاه تصویرها، صداها و احساسات نو هم به میان کشیده می شوند. زبان شناسان اعصاب متوجه شدند که هم می توانند سیستم بازنمایی عملی مراجعان خود را تشخیص بدهند و هم ÷یش از آن که بیمارانشان لب به سخن بگشایند – با مشاهده حرکات چشمان آنان – بفهمند که آیا در حال ساختن تصاویر نو هستند یا دارند گذشته ها را به یاد می آورند.

حرکات چشم اکنون تدوین و تنظیم شده است. براساس هفت نوع حرکت پایه ای چشم مشخص شده است که هر یک با به کارگیری یکی از اعضای حسی ویژه مطابقت دارد. دقت کنید که این «نشانه های بینایی» ویژه افراد راست دست هستند. چشمان چپ دست ها معمولا در جهت مخالف راست دست ها حرکت می کنند. به علاوه عناوین «چپ - راست»، به جهت محل دید بیننده اشاره می کند.

 

tak20.loxblog.com تک 20
جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, :: 15:29 :: نويسنده : فرهان


 برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها