تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

شنبه 26 شهريور 1390برچسب:استقلال, استقلال و پرسپولیس, استقلال و پیروزی, تیرک هاای میداوودی, تیرک های میداودی, تیرک های میداودی به پیروزی, خراب کردن پنالتی در دربی 71, دانلود 2 گل استقلال به پرسپولیس, دانلود 2 گل استقلال به پیروزی, دانلود رایگان کلیپ, دانلود رایگان کلیپ موبایل, دانلود رایگان کلیپ های ورزشی, دانلود رایگان گل های استقلال به پرسپولیس, دانلود رایگان گل های دربی 71, دانلود فیلم بازی استقلال و پرسپولیس, دانلود فیلم بازی پرسپولیس و استقلال, دانلود فیلم تیرک های استقلال به پرسپولیس, دانلود فیلم دربی 71 با لینک مستقیم, دانلود فیلم پنالتی پیروزی در دربی 71, دانلود فیلم کامل بازی استقلال و پیروزی, دانلود فیلم گل جباری, دانلود فیلم گل فرهاد مجیدی به پیروزی, دانلود فیلم گل مجیدی, دانلود کامل بازی استقلال و پیروزی با حجم کم, دانلود کامل بازی دربی 71, دانلود کامل بازی دربی 71 با حجم کم, دانلود کلیپ, دانلود کلیپ تیرک های استقلال به پرسپولیس, دانلود کلیپ موبایل, دانلود کلیپ های ایرانی, دانلود کلیپ های جدید, دانلود کلیپ های میداودی به پرسپولیس, دانلود کلیپ پنالتی محمد نوری, دانلود کلیپ گل های استقلال, دانلود کلیپ گل های دربی 71, دانلود گل اول استقلال به پرسپولیس, دانلود گل جباری به پرسپولیس, دانلود گل جباری به پرسپولیس با حجم کم, دانلود گل جباری به پرسپولیس با لینک مستقیم, دانلود گل دوم استقلال به پرسپولیس, دانلود گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس, دانلود گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با حجم کم, دانلود گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با لینک مستقیم, دانلود گل فرهاد مجیدی به پیروزی, دانلود گل فرهاد مجیدی در دربی 71, دانلود گل های استقلال به پرسپولیس, دانلود گل های بازی پرسپولیس و استقلال, دانلود گل های دربی 71, دانلود گل های دربی 71 با حجم کم, دانلود گل های دربی 71 با کیفیت بالا, دانلود گل های دربی هفتاد و یک, دانلود گل های فرهاد مجیدی, فرهاد مجیدی در استقلال, فیلم های لیگ برتر, فیلم گل های استقلال به پرسپولیس, فیلم گل های دربی 71, لیگ برتر, پرسپولیس, پنالتی پرسپولیس در دربی 71, کلیپ جدید ورزشی, کلیپ موبایل, کلیپ های استقلال, کلیپ های جدید فرهاد مجیدی, کلیپ های لیگ برتر, کلیپ های ورزشی, کلیپ های پرسپولیس, کلیپ های پیروزی, کلیپ پنالتی زدن محمد نوری, کلیپ پنالتی پیروزی در دربی 71, کلیپ گل های فرهاد مجیدی, کلیپ گل های فرهاد مجیدی دربی 71, کلیپ گلهای دربی 71, گل جباری به پرسپولیس, گل جباری به پرسپولیس با حجم کم, گل جباری به پرسپولیس با لینک مستقیم, گل جباری به پرسپولیس با کیفیت بالا, گل جباری در دربی 71, گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس, گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با حجم کم, گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با لینک مستقیم, گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با کیفیت بالا, گل مجیدی در دربی 71, گل های استقلال به پرسپولیس, گل های استقلال به پرسپولیس در دربی 71, گل های استقلال در دربی 71, گل های دربی, گل های دربی 71, گل های دربی 71 با لینک مستقیم, گل های دربی 71 با کیفیت بالا, گلها, , :: 18:35 :: نويسنده : فرهان

 

Esteghlal 2 – 0 Perspolis

دانلود گل های بازی استقلال و پرسپولیس در دربی ۷۱ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

 

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

 

پاسخ ندادن به پیامک باعث درگیری بین دو جوان و مرگ یکی از آنان بر اثر جراحت با چاقو شد.

سرهنگ مهدی ترکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز سه‌شنبه در پی تماس مردمی، خبری مبنی بر درگیری بین دو جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان رودسر گزارش شد که در پی آن اکیپ‌های عملیاتی پلیس در صحنه حاضر شدند و با هماهنگی اورژانس فرد مجروح را به بیمارستان انتقال دادند........

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

 

 

هزینه زیاد بازیگران این مجموعه و نیز نگه داری از امکانات و افراد این مجموعه تا حد زیادی طاقت فرسا شده است.

با توجه به فروش بالای این سریال باز جوابگو این هزینه های سرسام آور نیست حال به گفته مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف این سریال : ما در پی برنامه هایی برای بازگرداندن این مجموعه به حالت اول میباشیم با این روند که ما به هیچ وجه از موسسات دولتی تغذیه نمیشویم اما سعی میکنیم که همچنان این مجموعه را نگه داری کنیم و ادامه دهیم .

در بیان خبر های زیادی که در این مجموعه از افراد مشهوری دعوت به عمل آمده به هزینه های زیاد این مجموعه دامن زده است.

در خواست ما از شما این است که با خریداری نسخه ای اصلی این مجموعه از این سریال حمایت کنید و به هیچ وجه از نسخه های کپی شده و دانلودی استفاده نکنید .


 

tak20.loxblog.com تک 20

 

مجموعه ٢۴ رینگتون خنده دار برای موبایل ، در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Mobile Ringtones مجموعه ٢٤ رينگتون خنده دار براي موبايل

 

 

password مجموعه ٢٤ رينگتون خنده دار براي موبايلپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ٢٤ رينگتون خنده دار براي موبايل لینک دانلود – 10 مگابایت | لینک کمکی

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

مجموعه ۲۰ رینگتون یا زنگ خور گوشی موبایل از بهترین آهنگ های محسن یگانه به صورت اختصاصی توسط تیم دانلودها برای شما عزیزان آماده شده است. این رینگتون ها دارای کیفیت عالی و با فرمت MP3 می باشند و از آنها میتوانید برای زنگ خور گوشی موبایل خود استفاده کنید. امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد.

 

ring mohsen مجموعه ۲۰ رینگتون بسیار زیبا از محسن یگانه برای گوشی های موبایل

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

آنچه در این نوشته برای شما کاربران عزیز آماده نموده ایم ابزار دیگری از دسته ابزارهای دسکتاپ می باشد که زیبایی بخش دسکتاپ شما خواهد بود. برنامه ای فوق العاده کم حجم که با اجرای آن ابتدا صدای امواج دریا به گوش می رسد و سپس ماهی  قرمز کوچکی بر روی دسکتاپ شما روان می گردد.

 

fish

 

توضیحات بیشتر به همراه دانلود در ادامه مطلب…

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 19:6 :: نويسنده : فرهان

 



 

با عینک 360 درجه هيچ كس نمي داند كه شما قابليت ديدن پشت سر خود را داريد! پيشرفت تكنولوژي را با تمام وجود لمس كنيد.برنده خلاقانه ترين طرح سال 2011
این عینک فوق العاده زیبا که به تازگی تولید شده است دارای 3 کاربرد است. ضد آفتاب ، داراي 400-UV ضد تشعشعات مضر و ديدن پشت سر به سادگي. اين يك محصول جديد مي باشد كه تابحال مانند آن در بازار نبوده است ، استفاده از عدسي هاي جديد كاملا جالب كه از جلو بسيار جذاب به نظر مي رسند باعث شده كه به چهره اغلب دوستان ،جذابيت خاصي دهد و ضمن اينكه پشت سر خودرا نيز به راحتي ببينيد.
عینک 360 درجه که به عینک جیمزباند نیز معروف شده است دارای یک سال گارانتی تعویض و بسته بندی شکیل بوده و برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 29 هزار تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت:  فقط 29000 تومان

tak20.loxblog.com تک 20
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 14:17 :: نويسنده : فرهان

31787_756.jpg

tak20.loxblog.com تک 20
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:کویر,کویر ریگ جن,ک, :: 13:55 :: نويسنده : فرهان

 

ریگ جن منطقه‌ای کویری و دارای تپه‌های ماسه‌ای (تلماسه) در کویر مرکزی ایران است. این منطقه در جنوب سمنان، شرق دریاچه نمک، شمال انارک و غرب جندق قرار دارد.

این منطقه به دلیل وسعت زیاد و نداشتن چشمه یا چاه آب در گذشته محل عبور کاروان‌ها نبوده و فقط در سال‌های اخیر چند گروه به آن منطقه رفته‌اند. فرو رفتن در گل و لجن در «ریگ جن»، شاید یکی از خطرناک‌ترین اتفاقاتی باشد که ممکن است گریبانگیر مسافران ناوارد شود و آنها را به کام مرگ بکشاند.

 

بقیه در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها